منتديات شباب تعليم صناعى
عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا
لمتابعة جميع المواضيع والاقسام المختفية ومشاهدة بث مباشر للافلام العربية والاجنبية
يجب التسجيل أولا
منتديات شباب تعليم صناعى
عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا
لمتابعة جميع المواضيع والاقسام المختفية ومشاهدة بث مباشر للافلام العربية والاجنبية
يجب التسجيل أولا
منتديات شباب تعليم صناعى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب تعليم صناعى

كلية التعليم الصناعى

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مهم جدااااااااااااا

moaz essam
ramyn
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ramyn
تعليم صناعى ضعيف

قسمك أيه : انتاج

مهم جدااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالأحد فبراير 07, 2010 2:22 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اخوانى عندى سؤال هل فعلا موضوع المعادله الى هى السنه التكمليه بعد الكليه حقيقى ام كلام وخلاص عاوز اعرف بجد لانى انا زهت من التعليم الصناعى بجد
ارجو الرد بسرعه لو سمحتم عاوز اعرف ايه هو المصير بعدالكليه مهندس ام فاشل
moaz essam
تعليم صناعى ضعيف

قسمك أيه : الالكترويات

مُساهمةموضوع: رد: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 4:31 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اول الكلام اهدى السلام والتحيه الى كل م ساهم فى هذا المنتدى وكل من تعاونوا فى المنتدى ولكم تحياتى وشكررررررررى

اول الموضوع انا والله حزين جـــــــــدا على هذا المشكله اللى فى كليه التعليم الصناعى احنا فين من الكليات المصريه ولا نقابه

ولا حتى حد عارف يعنى اية تعليم صناعى كنت فى حزن شديد بعد التخريج ولكن لاسف مازالت حتى الان فى الشغل مش عارف

انا خريج تعليم صناعى سنه 2004 شعبه الالكترونيات بنى سويف من لحظه تخريج وانا ببحث عن شغل على فكره انا خريج كمان

معهد فنى صناعى قوسينا ولااسف ابحث بكل وسيله للعمل فى اى مكان فى مصر والحمد وفضل لله اعمل فى احد الشركه المحترم واكبر شركه فى مصر ولكن لااسف ارجاع تانى وقول الشهاده مع كل ده والله العظيم معا خريج هندسه الالكترونيات لايعرف اى حاجه فى اى حاجه والله العظيم ومع ذلك انا ببحث عن وسيله تخرجنا من هذا لحد ما وصلت ياناس بقولى فى معهد فى العبور وناس بتقول فى معهد 6 اكتوبر وفى ناس بيقولى هندسه حلون هتعمل معادله لتعليم الصناعى على العموم انا ببحث بكل جهدا كبير علشان رفع الروح المعنويه وتوصلت انا المعهد عايز اقل عدد لعمل معادله 500 طالب ده اخر خبر توصلته على العموم ده الايميل لمجموعه
[url=https://t3lem.mam9.com/اللى[/url] هتوصل البحث فى هذا الموضوع

\

ولكم تحياتى وشكرررررررررررررر
M.ebied
تعليم صناعى ضعيف
M.ebied

قسمك أيه : ميكانيكا إنتاح

مُساهمةموضوع: رد: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 3:54 pm

والله كويس نجمع نفسنا ونتوكل ونشوف المصاريف والفترة اد اية
احنا فى المنتدي هنا حوالى 320 واحد ما اعتقدش ان فى واحد ما نفسوش ياخد الكارنية يبقى نخلينا عمليين ونتوكل على الله ونقدم
ابوريهام
تعليم صناعى ضعيف

قسمك أيه : تبريد وتكييف

مُساهمةموضوع: رد: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 13, 2010 9:10 pm

moaz essam كتب:
بسم الله الرحمن الرحيم

اول الكلام اهدى السلام والتحيه الى كل م ساهم فى هذا المنتدى وكل من تعاونوا فى المنتدى ولكم تحياتى وشكررررررررى

اول الموضوع انا والله حزين جـــــــــدا على هذا المشكله اللى فى كليه التعليم الصناعى احنا فين من الكليات المصريه ولا نقابه

ولا حتى حد عارف يعنى اية تعليم صناعى كنت فى حزن شديد بعد التخريج ولكن لاسف مازالت حتى الان فى الشغل مش عارف

انا خريج تعليم صناعى سنه 2004 شعبه الالكترونيات بنى سويف من لحظه تخريج وانا ببحث عن شغل على فكره انا خريج كمان

معهد فنى صناعى قوسينا ولااسف ابحث بكل وسيله للعمل فى اى مكان فى مصر والحمد وفضل لله اعمل فى احد الشركه المحترم واكبر شركه فى مصر ولكن لااسف ارجاع تانى وقول الشهاده مع كل ده والله العظيم معا خريج هندسه الالكترونيات لايعرف اى حاجه فى اى حاجه والله العظيم ومع ذلك انا ببحث عن وسيله تخرجنا من هذا لحد ما وصلت ياناس بقولى فى معهد فى العبور وناس بتقول فى معهد 6 اكتوبر وفى ناس بيقولى هندسه حلون هتعمل معادله لتعليم الصناعى على العموم انا ببحث بكل جهدا كبير علشان رفع الروح المعنويه وتوصلت انا المعهد عايز اقل عدد لعمل معادله 500 طالب ده اخر خبر توصلته على العموم ده الايميل لمجموعه

ولكم تحياتى وشكرررررررررررررر

وانا معاكم
سارة رجب
تعليم صناعى ضعيف

انثى
قسمك أيه : كهرباء بور

مُساهمةموضوع: رد: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:20 pm

وانا معاكم واعرف ناس كتير اوي عاوزين يعملوا المعادلة وياخدوا الكارنية بس اللي عاوزة اعرفة المعهد دة مصاريفة كام وهو كام ترم
سارة رجب
تعليم صناعى ضعيف

انثى
قسمك أيه : كهرباء بور

مُساهمةموضوع: رد: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:22 pm

انا جادة جدا بخصوص المعادلة واقدر اجمع عدد اكبر من 500 بس لازم اعرف المعهد دة بجد ولا لا واية المصاريف وهو فين واية اسمم المعهد وكام ترم بجد محتاجة المعلومات دي
عبدالله محسن
تعليم صناعى ضعيف
عبدالله محسن

ذكر
قسمك أيه : تبريد

مُساهمةموضوع: رد: مهم جدااااااااااااا   مهم جدااااااااااااا I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 11:59 pm

وبعدين بس انا حاسس ان فى خير ان شاء الله بس الصبر وعلى فكره الوزير رفض الموضوع وقال مفيش مزانيه ده على حد سمعى من متابعتى للاخبار

مهم جدااااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1