منتديات شباب تعليم صناعى
عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا
لمتابعة جميع المواضيع والاقسام المختفية ومشاهدة بث مباشر للافلام العربية والاجنبية
يجب التسجيل أولا
منتديات شباب تعليم صناعى
عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا
لمتابعة جميع المواضيع والاقسام المختفية ومشاهدة بث مباشر للافلام العربية والاجنبية
يجب التسجيل أولا
منتديات شباب تعليم صناعى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب تعليم صناعى

كلية التعليم الصناعى

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شريف اسماعيل
تعليم صناعى ضعيف

ذكر
قسمك أيه : تبريد وتكييف

حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله Empty
مُساهمةموضوع: حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله   حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 5:09 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا حاصل علي بكالوريوس علوم وتربية شعبة التعليم الصناعي تخصص تبريد وتكييف يعني المفروض اني مدرس تبريدوتكييف
وطبعا احنا كان لينا اشتراك في نقابة المهندسين ولكن اتلغت وطبعا ده مسبب لينا مشاكل كبيره جدا في سوق العمل
فهل من مخرج ان الواحد يقدر يشترك في النقابه علي الرغم من اني خبره 12 سنه او ممكن الواحد يعمل معادله في الهندسه ؟؟؟؟؟ عخيرا
لي موضوعي وجزاكم الله
اتمني الرد Mad Crying or Very sad Razz Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Karim Life
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة

ذكر
قسمك أيه : انتاج

مُساهمةموضوع: رد: حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله   حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 12:08 am

والله لو حضرتك تعرف اى طريقة للسنه التكميلية ياريت تقول
https://t3lem.mam9.com
شريف اسماعيل
تعليم صناعى ضعيف

ذكر
قسمك أيه : تبريد وتكييف

مُساهمةموضوع: رد: حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله   حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 5:14 pm

اولا شكراُ لحضرتك علي الاهتمام والرد علي موضوعي وأحب أعرفك ان انا روحت الجامعة بتاعتي الي هي جامعة المنوفية ولكن الكلام ده بعد سنة التخرج بحوالي خمس سنوات فقالوا لي احنا هنخدك كمؤهل عالي بدون تنسيق وتدفع رسوم 6000 جنيه يعني من الاخر زي جامعة مفتوحه علي الرغم من ان اثناء سنة التخرج 2003 كانوا بيقولولي انت ليك 3 ترم وتاخد بكالوريوس الهندسه وتمضي علي اقرار انك مش تتعين بالتربيه وتدفع1000 جنيه لكن للاسف كانت الظروف وقتها مش مظبوطه معايا حتي دلوقتي حاولت اسأل في جامعة القاهره كجامعة مفتوحه نفس المال يعني ابدا الهندسه من اول اعدادي وسالت في جامعة 6أكتوبر قالوا تبدأ من سنه أولي يعني هنخصملك سنه واحده والسنة بـــــ 26800 جنيه فيبقي كان ايه لازمتها الكليه بتاعتنا وكان لازمتها ايه المواد الهندسيه الي احنا انطحنا فيها
ayman mabrok
تعليم صناعى ضعيف
ayman mabrok

ذكر
قسمك أيه : قسم كهرباء

مُساهمةموضوع: رد: حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله   حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 10, 2011 10:46 am

السلام عليكم ورحمة والله وبركاته
إخوتي في الله أدعو الله أن يوفقكم جميعا لما فيه خير الامور وصالح الاعمال
أرجو من سيادتكم مساعدتي لاني في أمس الحاجه إلى المساعده في هذا الموضوع أرجوكم زملائي
أنا تركت الكليه في الفرقه الرابعه ولا أكمل دراستي بها وإنقطعت عنها فجأه ولم أحضر بها بعد
لحدوث ظروف مفاجأه خاصه بي والأن أحتاج أن أكمل دراستي بالكليه هل يبنفع ولا إه ممكن تفيدوني أعزائي الكرام جزاكم
الله خيراً .
ملحوظه :- تركت الكليه وانا في الفرقه الرابعه عام 2004
أرجوكم ساعدوني أعمل إه وأنا سمعت أن الكليه قفلت . ساعدوني بأي معلومات وده بريدي الالكتروني راسلوني عليه من فضلكمnoman.ayman@yahoo.com

حاصل علي كلية علوم تربية التعليم الصناعي ولدي مشكله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (خلاص هانت) متابعه حيه من داخل كلية التعليم الصناعي بحلوان اخبار هايله (متجدد يوما)
» نتيجة تنسيق كلية التعليم الصناعى
» أرجو المساعده من فضلكم ( كلية تعليم صناعي القاهره )