منتديات شباب تعليم صناعى
عزيزى الزائر انت غير مسجل لدينا
لمتابعة جميع المواضيع والاقسام المختفية ومشاهدة بث مباشر للافلام العربية والاجنبية
يجب التسجيل أولا

منتديات شباب تعليم صناعى

كلية التعليم الصناعى
 
البوابةالرئيسيةمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 البنت أحسن من الولد .....؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شوشو
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 203
العمر : 29
قسمك أيه : حقوق
نقاط : 17381
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: البنت أحسن من الولد .....؟؟   الخميس فبراير 19, 2009 10:24 pm

بهدوء كدا ومن غير عصبية ..........................
بيقولو إن البنت أحسن من الولد ....................؟

تعالو نشوف طيب
ثبت علميا ان البنت احسن من الولد


ازاى؟


البنت بتتكلم براحتها فى التليفون وباباها أو جوزها هو أللى بيدفع الفاتورة فى الأخر




2- البنت مش ملزمة تجهز نفسها باباها أو البيه (خطيبها) هم أللى هايدفعوا دم قلبهم




3- مفيش حد بيبص على بدلة العريس كله بيبص على فستان العروسة




4-لو واحدة عملت مخالفة وعيطت شوية للظابط هايعديها




5-لو واحدة ماأدتش قرايبها عيدية مش هايقولوا عليها بخيلة هايقولوا أصل العيب على جوزها






6- لو واحدة أتأخرت على المحاضرة ممكن الدكاترة يدخلوها


لو ولد هايقولوا روح يابابا كمل نوم برة فى الشمس






7- لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هايطردها برة البيت ...وهى بس يادوب تعيط شوية وبابا هايروح يصالحها علطول ....


أما الولد فايدوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب




8-دلع البنات:


ياختى قميلة ( سنتين )


ياعسولة ( 5 سنين)


ياعروسة ( 12 سنة)


ياقمر ( 18 سنة )


يا هانم ( 40 سنة)


يا أم العيال ( 50 سنة)


ياست الكل ( 60 سنة)




دلع الولاد :


انت ياد ( 10 سنين )


انت ياشحط بقيت طول الباب ( 18 سنة )


يارا جل ( 40 سنة )


ياعم الحاج ( 50 سنة )


ياراجل يا عجوز ( 60 سنة



شوفتو بقى


ملحوظه صغيرة : طبعا دى وجهة نظر عرفتها وحبيت أعرضها مش معنى كدا انى موافقة اومش موافقة لكن فضلت اعرف ارأكم أه والله عايزين ناخد الموضوع بديمقراطية بحته من غير تعصب
وفى الاخر اتمنى إن :
محدش يتنرفز


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
kanzy2
تعليم صناعى بيحاول


انثى
عدد الرسائل : 59
العمر : 30
قسمك أيه : الالكترونيات
نقاط : 17437
تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   الجمعة فبراير 20, 2009 1:05 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه محدش من حقه يتنرفز ولا يزعل فعلا انا بحب البنات بس لما تكونى ام هتحبى الولد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dody
تعليم صناعى ضعيف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 29
العمر : 29
قسمك أيه : تبريد
نقاط : 17342
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   الجمعة فبراير 20, 2009 1:18 am

اول ما قرءت العنوان اتنرفزت بس لما قرءت الموضوع ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
kiko
تعليم صناعى بيحاول


ذكر
عدد الرسائل : 63
العمر : 30
قسمك أيه : ??
نقاط : 17456
تاريخ التسجيل : 27/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   الجمعة فبراير 20, 2009 1:33 am

ههههههههههههههههههههههههههه
فى كده عندك حق يا شوشو احنا بيطلع عنينا وانتم قاعدين متهنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TANTAWY
نائب رئيس مجلس الادارة
نائب رئيس مجلس الادارة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 156
العمر : 28
قسمك أيه : تبريد
نقاط : 17349
تاريخ التسجيل : 16/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   الجمعة فبراير 20, 2009 12:33 pm

طيب اولا كده بقى نسمع احلى سلام للديموقراطيه
وربنا يخليلنا الديموقراطيه
ودى كانت وجهه نظر ولكن حق الرد مكفول
نسمع وجهه النظر الاخرى

ودى اسباب علميه باحته تثبت ان الولد أحسن من البنت

1:مكالمه التليفون بتنتهى فى 30 ثانيه مش زى البنات فى 3 ساعات
2: لقضاء 5 ايام أجازه بيحتاج شنطه هند باج صغيره مش زى البنات هيحتاج 5شنط
3:عند تغير محطات التلفزيون مش لازم تتوقف عند كل مشهد فيه حد بيعيط
4:مش محتاج وهو خارج انه يشيل شنطه فيها حجات تافه مرايه وكريم ومشط
5:قدر ياخد دش ويكون جاهز فى 10 دقايق
6: أذا وصل عمره للثلاثين محدش حيقوله حاجه
7:أذا وصل عمره فوق الاربعين حيقولو عليه عازب
8:الشعر الابيض يعطيه شخصيه
9:لو حد راح حفله ولابس نفس لبسه حيبقى الموضوع عادى مش حيقول دى بنت تبته وبتقلدنى فى كل حاجه
10:مش محتاج يفتكر أعياد ميلاد أصحابه لانة عيشها مع اصحابى ايزى



الستات فى الملعب
المرأه فى سنه 18 بتكون زى الكوره القدم 22 واحد بيجرو وراها
المرأه فى سنه 28بتكون زى كوره السله 10 بيجرو وراها
المرأه فى سن 38 بتكون زى كوره الجولف واحد بس بيجرى وراها
المرأه فى سن 48 بتكون زى كره التنس كل واحد بيحدفها للتانى شويه
__________________________________________________ _______
دلع الستات
سن 1سنه : ياختى أسماله
سن3سنين : ياقموره
سن5سنين : ياكتكوته
سن10 سنين : ياقطوطه

سن 18 سنه : يابنت
سن20 سنه : ياعروسه
سن 25 سنه : ياحبيبه قلبى
سن 30 سنه: ياست
سن 35: يادلعادى
سن 40 سنه : ياوليه
سن45 سنه : انتى يابتاعه
سن 50 سنه : ياعجوزه
سن 60 سنه : ياكركوبه
سن 70 سنه : ياكهنه
سن 80 سنه : أنتى لسه عايشه
ملحوظه برده
دا مجرد تهريج وهزار
وكما يقول المثل الشهير البنات البنات الطب الكائنات غنوا يا تلميذات تافا تيفى تاتاتا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوشو
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 203
العمر : 29
قسمك أيه : حقوق
نقاط : 17381
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   السبت فبراير 21, 2009 12:37 am

kanzy2 كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه محدش من حقه يتنرفز ولا يزعل فعلا انا بحب البنات بس لما تكونى ام هتحبى الولد

تسلمى يا جميل على مرورك وردك وانا عن نفسى بحب الاطفال جدا جدا جدا سواء كانو بنات او اولاد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوشو
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 203
العمر : 29
قسمك أيه : حقوق
نقاط : 17381
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   السبت فبراير 21, 2009 12:42 am

dody كتب:
اول ما قرءت العنوان اتنرفزت بس لما قرءت الموضوع ههههههههههههههههههه

ههههههههههه طب الحمد الله ان نرفزتك راحت ومسكت اعصابك لحد ما تقرا
ميرسى ليك على مرورك الغالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوشو
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 203
العمر : 29
قسمك أيه : حقوق
نقاط : 17381
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   السبت فبراير 21, 2009 12:45 am

kiko كتب:
ههههههههههههههههههههههههههه
فى كده عندك حق يا شوشو احنا بيطلع عنينا وانتم قاعدين متهنين
بذمتك انتا لو البنات مش تقعد متهنية مين الى يتهنا
Embarassed Very Happy
ميرسى ليك على ردك الى منورنى يا كيكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوشو
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 203
العمر : 29
قسمك أيه : حقوق
نقاط : 17381
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: البنت أحسن من الولد .....؟؟   السبت فبراير 21, 2009 12:51 am

TANTAWY كتب:
طيب اولا كده بقى نسمع احلى سلام للديموقراطيه
وربنا يخليلنا الديموقراطيه
ودى كانت وجهه نظر ولكن حق الرد مكفول
نسمع وجهه النظر الاخرى

ودى اسباب علميه باحته تثبت ان الولد أحسن من البنت

1:مكالمه التليفون بتنتهى فى 30 ثانيه مش زى البنات فى 3 ساعات
2: لقضاء 5 ايام أجازه بيحتاج شنطه هند باج صغيره مش زى البنات هيحتاج 5شنط
3:عند تغير محطات التلفزيون مش لازم تتوقف عند كل مشهد فيه حد بيعيط
4:مش محتاج وهو خارج انه يشيل شنطه فيها حجات تافه مرايه وكريم ومشط
5:قدر ياخد دش ويكون جاهز فى 10 دقايق
6: أذا وصل عمره للثلاثين محدش حيقوله حاجه
7:أذا وصل عمره فوق الاربعين حيقولو عليه عازب
8:الشعر الابيض يعطيه شخصيه
9:لو حد راح حفله ولابس نفس لبسه حيبقى الموضوع عادى مش حيقول دى بنت تبته وبتقلدنى فى كل حاجه
10:مش محتاج يفتكر أعياد ميلاد أصحابه لانة عيشها مع اصحابى ايزى



الستات فى الملعب
المرأه فى سنه 18 بتكون زى الكوره القدم 22 واحد بيجرو وراها
المرأه فى سنه 28بتكون زى كوره السله 10 بيجرو وراها
المرأه فى سن 38 بتكون زى كوره الجولف واحد بس بيجرى وراها
المرأه فى سن 48 بتكون زى كره التنس كل واحد بيحدفها للتانى شويه
__________________________________________________ _______
دلع الستات
سن 1سنه : ياختى أسماله
سن3سنين : ياقموره
سن5سنين : ياكتكوته
سن10 سنين : ياقطوطه

سن 18 سنه : يابنت
سن20 سنه : ياعروسه
سن 25 سنه : ياحبيبه قلبى
سن 30 سنه: ياست
سن 35: يادلعادى
سن 40 سنه : ياوليه
سن45 سنه : انتى يابتاعه
سن 50 سنه : ياعجوزه
سن 60 سنه : ياكركوبه
سن 70 سنه : ياكهنه
سن 80 سنه : أنتى لسه عايشه
ملحوظه برده
دا مجرد تهريج وهزار
وكما يقول المثل الشهير البنات البنات الطب الكائنات غنوا يا تلميذات تافا تيفى تاتاتا
ههههههههههههههههههه ايدة ايدة كلة
كل دى وجهة نظر دة موقف واضح ضد البنات
بس هنعديها تحت بند الديموقراطية برضو
ميرسى ليك بجد على ردك الجميل ومرورك الغالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البنت أحسن من الولد .....؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب تعليم صناعى  :: منتدى حكاوى القهاوى-
انتقل الى: